torsdag 19 december 2013

Julavslutning

I morse när jag vaknade for en önskan genom mitt huvud, en önskan om att marken skulle vara täckt med vit pudersnö. Att få se alla barn, på raska ben, skynda sig hem efter avslutningen för att krypa i sina vinterkläder och kasta sig ut i pulkabacken. Någon snö fick jag inte se idag men trots utebliven snö en massa förväntansfulla barn som efter en hektisk termin gjort sig välförtjänta av ett långt jullov. Jag vill först och främst tacka alla barn som berikat mig under den här terminen men också alla föräldrar som funnits som stöd runt om oss. Det har varit en lärorik termin för mig som pedagog och barnen har lärt sig massvis av saker. Nu är det dags för mig att gå hem, precis som alla andra, och ladda batteriet inför en ny spännande termin. Vi ses igen, när skolan börjar, onsdagen den 8 januari 2014 kl. 08.10.



En av våra skolledare, Annelie Van Lunteren.


Klass 1a och 1b i sitt julframträdande.


Två av skolans duktiga musiklärare, Marie och Hillevi.

Slutligen vill jag och övrig personal önskar er alla en riktigt 

God Jul
och ett
Gott Nytt År!


Kram från Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar